När behöver jag göra mjukvarureset?

Efter batteribyte kan enheten behöva mjukvaruåterställas. Kontakta support för mer information.

PRO1

pro1.png

Slå dip-switch 8: off-on-off.

Viktigt

Inställningar behålls vid mjuvaruåterställning.

PRO2

pro2.png

Använd en platt skruvmejsel och kortslut resetstiften.

Viktigt

Inställningar behålls vid mjuvaruåterställning.

PRO2v3

pro2v3.png

Använd en platt skruvmejsel och kortslut resetstiften.

Viktigt

Inställningar behålls vid mjuvaruåterställning.

PRO3

pro3.png

Använd en platt skruvmejsel och kortslut resetstiften.

Viktigt

Inställningar behålls vid mjuvaruåterställning.

NEO2

NEO2.png

Använd en platt skruvmejsel och kortslut resetstiften.

Viktigt

Inställningar behålls vid mjuvaruåterställning.

Support

Behöver du hjälp med installation eller inkoppling?

Du hittar svar på många frågor på: www.milleteknik.se/support

Telefon: 031- 340 02 30, e-post: support@milleteknik.se.

Support har öppet: måndag-torsdag 08:00-16:00, fredagar 08:00-15:00. Stängt 11:30-13:15.

Reservdelar

Kontakta support för frågor om reservdelar.

Support efter garantitiden

Milleteknik ger support under produktens livslängd, dock som längst 10 år efter inköpsdatum. Byte till likvärdig produkt kan förekomma om tillverkare bedömer att reparation inte är möjlig. Kostnader för support tillkommer efter det att garantitiden har gått ut.

Frågor om produkters prestanda?

Telefon till försäljning: 031- 340 02 30, e-post: sales@milleteknik.se

Om översättning av detta dokument

Bruksanvisning och andra dokument är i originalspråk på Svenska. Andra språk kan vara maskinöversatta och/eller ej granskade, fel kan förekomma.